This section doesn’t currently include any content. Add content to this section using the sidebar.

Image caption appears here

Vilkår og Betingelser

VILKÅR OG BETINGELSER

Følgende vilkår og betingelser gælder for alle leverancer fra Dynello IVS, Rudemøllevej 78A, 7800 Skive, Danmark (CVR: DK36415657) for kunder, der bestiller varer på Dynello's online shop www.dynello.com

1. BINDENDE AFTALE

Der er en endelig og bindende aftale mellem dig og Dynello IVS, når din bestilling er blevet bekræftet af Dynello IVS. Dynello IVS sender en faktura til dig pr. e-mail, når ordren er blevet accepteret og afsendt. Kvitteringen for ordren, som du modtager umiddelbart efter, at du har indsendt ordren, udgør ikke en ordrebekræftelse.

Du kan købe produkter i Dynello's online shop som privat forbruger og som erhvervskunde. Erhvervskunder (uden for Danmark) kan købe momsfrit, hvis de har et gyldigt momsnummer, som kan verificeres i VIES-databasen.

2. PRISER, FRAGT OG LEVERING

Alle priser, der vises i webshoppen, er inklusive moms og eksklusive forsendelsesomkostninger. Den aktuelle pris er den pris, der er angivet på Dynello's webshop for det pågældende produkt på bestillingsdatoen.

Dynello IVS forbeholder sig ret til at ændre priser, der måtte være forkert angivet på Dynello's online shop. Dynello IVS forbeholder sig ret til at ændre priser, gebyrer og/eller andre omkostninger, der er angivet på Dynello's online shop til enhver tid.

Forsendelsesomkostningerne vil blive beregnet ved kassen baseret på din leveringsadresse. Afhængigt af din adresse og typen af produkter vil prisen være forskellig. Vi bruger flere fragtfirmaer til at sende dine varer afhængig af din adresse, såsom PostNord, GLS, UPS m.m.
Læs mere om forsendelse.

3. LEVERING

Alle ordrer afgivet inden kl. 12.00, og hvis ordren accepteres af Dynello IVS, vil blive behandlet samme arbejdsdag. Alle ordrer afgivet efter kl. 12.00, i weekenden eller på helligdage vil blive behandlet den næste arbejdsdag. Leveringstiden er 2-10 arbejdsdage afhængigt af din adresse. Alle ordrer sendes via PostNord, GLS, UPS eller en lignende speditør.

Når din ordre er afsendt fra Dynello IVS, får du besked via den e-mailadresse, som du angav under betaling. Meddelelsesmailen sendes fra speditøren, f.eks. GLS, og indeholder oplysninger om dit unikke sporings-id. Alle pakker sendes fra Dynello IVS' forretningsadresse.

Dynello IVS forbeholder sig ret til at udelukke personer fra at købe via Dynello's online shop.

Dynello IVS er ikke forpligtet til at levere varer, der er udsolgt fra lager.

4. SKAT, MOMS OG AFGIFTER

Hvis det er relevant, er det kundens ansvar at betale alle relevante gebyrer, skatter og/eller afgifter i importlandet. Dynello IVS er ikke ansvarlig for eventuelle forsendelsesforsinkelser forårsaget af udestående importafgifter.

Erhvervskunder (uden for Danmark) kan købe momsfrit, hvis de har et gyldigt momsnummer, der kan verificeres i VIES-databasen. Ethvert forsøg på svindel med et falsk eller ugyldigt momsnummer vil blive indberettet til myndighederne.

Momsen kan ikke fratrækkes og refunderes, efter at en ordre er foretaget og leveret.

5. FORSIKRING

Forsendelser afsendes uden forsikring, og Dynello IVS kan ikke holdes ansvarlig for mistede pakker.

6. RETUR- OG OMBYGNINGSPOLITIK

Du har ret til at fortryde dit køb.

Fortrydelsesretten gælder i 100 dage, og perioden regnes fra den dag, du har modtaget varen.

Hvis den sidste dag for at benytte fortrydelsesretten er en lørdag, søndag, helligdag, grundlovsdag, 24. december eller 31. december, udløber fristen den følgende hverdag.

Fortrydelsesfristen er overholdt, hvis du sender en meddelelse pr. e-mail om, at du ønsker at fortryde dit køb til mail@dynello.com, inden fortrydelsesfristen er udløbet.

Produktet skal returneres til Dynello IVS senest 14 dage fra den dato, hvor du har meddelt os, at du ønsker at benytte fortrydelsesretten.

Produktet skal returneres i ubrugt stand og i original emballage.
Vi accepterer ikke returnerede varer, hvis de:

  • Indeholder ikke orginal emballage.
  • Indeholder ikke alle orginale varer.
  • Originalemballagen er blevet alvorligt beskadiget.
  • Produkterne er blevet brugt og har synlige ridser, slid og brugsspor.

Kontakt os for oplysninger om returnering: mail@dynello.com


Køber er ansvarlig for omkostninger/transport af de varer, der skal returneres.

7. GARANTI

Alle varer sælges med garanti i henhold til dine lovbestemte rettigheder, som kun gælder for den oprindelige køber. Alle krav på garanti kræver bevis for køb. Læs Garantioplysninger udvidet nedenfor for at få flere oplysninger.

8. VARER MED FEJL

Dynello IVS yder en garantiperiode på 12 måneder for alle varer i henhold til købeloven. Garantien betyder, at du kan reklamere over konstruktionsfejl og mangler ved varen inden for 12 måneder fra varens modtagelse af varen. Garantien gælder derfor ikke ved slitage eller hvis en vare er blevet brugt uhensigtsmæssigt. Hvis du ønsker at reklamere over et produkt, bedes du kontakte os straks efter du har opdaget fejlen ved at sende billeder og beskrivelse til mail@dynello.com


Vi tager reklamationer meget alvorligt. Hvis du føler, at vi ikke har levet op til dine forventninger, kan du sende os en mail på mail@dynello.com, så lytter vi til dig og svarer inden for 14 dage.


9. Tvister

Alle tvister og alle aftaler og køb i forbindelse med Dynello IVS er underlagt dansk ret og skal afgøres af de danske domstole, medmindre andet er bestemt af ufravigelig lov.


---//---


GARANTIOPLYSNINGER UDVIDET

Dynello er sikker på kvaliteten af sine produkter og tilbyder en fremragende garanti. Denne erklæring er et supplement til og foregriber på ingen måde dine lovbestemte rettigheder. Garantien er gyldig inden for EU-medlemsstaternes og det europæiske frihandelsområdes områder.

Hvis du oplever problemer med et Dynello-produkt, vil nedenstående oplysninger hjælpe dig med at få det repareret eller udskiftet så hurtigt som muligt.

Hvis dit Dynello-produkt bliver defekt på grund af materialefejl, fabrikationsfejl eller manglende overensstemmelse inden for 24 måneder fra købsdatoen, garanterer Dynello at udskifte defekte dele, reparere produkter, der er udsat for rimelig slitage, eller udskifte sådant værktøj for at sikre minimal ulempe for kunden, medmindre:

1. Værktøjet eller udstyret har været udsat for misbrug eller forsømmelse;
2. Værktøjet eller udstyret har fået skader på grund af fremmedlegemer, stoffer, væsker eller ulykker;
3. Reparationer er forsøgt udført af andre personer end autoriserede reparatører eller Dynellos servicepersonale.

ANDRE BEGRÆNSNINGER I GARANTIEN

Normalt slid, slitage, misbrug, ændring eller adskillelse af produktet er ikke dækket. Denne garanti dækker ikke skader forårsaget af forkert pleje, ulykker, langvarig UV-eksponering eller den naturlige nedbrydning af visse materialer over længere tid. Dynello er ikke ansvarlig for tilfældige skader eller følgeskader. Nogle stater tillader ikke udelukkelse eller begrænsning af tilfældige skader eller følgeskader, så ovenstående begrænsning gælder muligvis ikke. Forsendelsesomkostninger til Dynello for et defekt produkt er ikke dækket.

Hvordan man opnår garantiservice

For at gøre krav på garantien skal du indsende et købsbevis til sælgeren eller en autoriseret reparatør. Du kan finde en liste over autoriserede reparationsagenter nedenfor.


AUTORISEREDE REPARATØRER

Selskab: Dynello IVS | mail@dynello.com

  1. Kontakt venligst den valgte autoriserede reparationsagent via e-mail og gør dem opmærksom på problemet. Afvent svar og næste skridt.
  2. Sørg for, at alle produkter, genstande og nødvendige dele er fastgjort og pakket, inden du sender dem ind.
  3. Send venligst ikke checks eller kontanter; du vil blive kontaktet via e-mail af den autoriserede reparatør, hvis der er et gebyr for din reparation.
  4. Giv os 4-6 uger til at returnere din(e) vare(r) til dig.


BEGRÆNSET GARANTI/BEGRÆNSNINGER AF REKLAMATIONER OG ANSVAR

Begrænset garanti. Dynello, IVS. ("Dynello"), til den oprindelige ejer ("Ejer"), garanterer ved tilsigtet brug og vedligeholdelse, at det vedlagte produkt ("Produkt") er fri for materiale- og fabrikationsfejl inden for 24 måneder fra købsdatoen. Ingen garanti mod materiale- og fabrikationsfejl gælder, hvis Produktet (i) ændres på nogen måde, (ii) anvendes til formål, der ikke er i overensstemmelse med Produktets tilsigtede formål eller design, eller (iii) vedligeholdes forkert. Garantien bortfalder desuden, hvis ejeren/brugeren (i) ikke har fulgt produktets instruktioner eller advarsler eller (ii) har udsat produktet for misbrug, misbrug eller forsømmelse.

I løbet af garantiperioden vil originale produktdele, som Dynello har fastslået som værende defekte i materiale eller udførelse, blive repareret eller udskiftet som ejerens eneste afhjælpning. Dynello forbeholder sig ret til at erstatte ethvert udgået produkt med et nyt produkt af tilsvarende værdi og funktion. Et returneret produkt, der anses for uopretteligt, bliver Dynello's ejendom og vil ikke blive returneret.

UDEN DEN OVENNÆVNTE BEGRÆNSEDE GARANTI, GØR DYNELLO, DERES AFFILIATES OG DERES LEVERANDØRER, I DEN MEST MULIGE UDTRÆKNING, DER ER TILLADT VED LOVEN, INGEN GARANTIER, UDTRYKKELIGE ELLER IMPLICITEREDE, OG AFSKYDER ALLE GARANTIER, FORPLIGTELSER OG BETINGELSER, UANSET OM DE ER UDTRYKKELIGE, STILTIENDE ELLER LOVBESTEMTE, MED HENSYN TIL PRODUKTET, HERUNDER UDEN BEGRÆNSNING ALLE STILTIENDE GARANTIER FOR SALGBARHED, MOD SKJULTE DEFEKTER, EGNETHED TIL ET BESTEMT FORMÅL ELLER OVERENSSTEMMELSE MED BESKRIVELSEN.

Garantiservice

For at opnå service i henhold til denne garanti skal det garantiberettigede produkt forelægges for en autoriseret Dynello-forhandler eller reparationsagent.

Ejer er ansvarlig for alle omkostninger i forbindelse med returnering af Produktet til Dynello med henblik på service. Hvis Dynello efter eget skøn vurderer, at produktet er berettiget til reparation eller udskiftning under garantien, betaler Dynello forsendelse og håndtering i forbindelse med returnering af det reparerede eller udskiftede produkt til ejeren. I tilfælde, hvor Dynello vurderer, at et returneret produkt ikke er berettiget til garantiservice, vil Dynello om muligt reparere produktet for et rimeligt beløb, der omfatter forsendelse og håndtering af returforsendelsen.

Begrænsning af retsmidler

Hvis en kompetent domstol finder, at den begrænsede garanti, der er anført ovenfor, er brudt, er Dynello's eneste forpligtelse, efter eget valg, enten at reparere eller udskifte produktet. Hvis ovennævnte afhjælpning ikke opfylder sit væsentlige formål, vil Dynello, i bytte for returnering af produktet, refundere produktets oprindelige købspris til ejeren.
DEN FORANSTÅENDE LØSNING ER DEN ENESTE OG UDFØRTE LØSNING FOR KØBEREN OVER FOR DYNELLO, DERES AFFILIATØER OG DERES LEVERANDØRER, UANSET DEN RETLIGE TEORI.

Begrænsning af erstatningsansvar

Dynello's, dets associerede selskabers og deres leverandørers maksimale ansvar er begrænset til tilfældige skader, der ikke overstiger den oprindelige købspris for produktet.
DYNELLO, DETS ASSOCIEREDE SELSKABER OG DERES LEVERANDØRER FRASKRIVER SIG OG UDELUKKER HERMED ETHVERT ANSVAR FOR FØLGESKADER ELLER ANDRE SKADER, DER MÅTTE OPSTÅ AF EN HVILKEN SOM HELST ÅRSAG. Denne udelukkelse og begrænsning gælder for alle retssætninger, hvorunder der kan kræves erstatning, og gælder også, selv om en hvilken som helst erstatning ikke opfylder sit væsentligste formål.

Denne begrænsede garanti giver ejeren specifikke juridiske rettigheder; ejeren kan have yderligere rettigheder, som kan variere fra stat til stat.

Følg altid fuldstændigt sikkerheds-, brugs-, drifts- og vedligeholdelsesinstruktioner for dette eller ethvert andet Dynello-produkt.

Den Europæiske Unions lovbestemte rettigheder som kunde er ikke berørt.

Søg