Handelsbetingelser
Følgende vilkår og betingelser gælder for alle leverancer fra Dynello ApS, Rudemøllevej 78A, 7800 Skive, Danmark (CVR: DK36415657) for kunder, der bestiller varer på Dynello's webshop www.dynello.dk
1. BINDENDE AFTALE
Der er en endelig og bindende aftale mellem dig og Dynello ApS, når din bestilling er blevet bekræftet af Dynello ApS. Dynello ApS sender en faktura til dig pr. e-mail, når ordren er blevet accepteret og afsendt. Kvitteringen for ordren, som du modtager umiddelbart efter, at du har indsendt ordren, udgør ikke en bindene ordrebekræftelse.
Du kan købe produkter i Dynello's webshop som privat forbruger og som erhvervskunde. Erhvervskunder vil ligeledes modtage en kvittering til deres regnskab.
2. PRISER, BETALING, FRAGT OG LEVERING
Alle priser, der vises i webshoppen, er inklusive moms og eksklusive forsendelsesomkostninger. Den aktuelle pris er den pris, der er angivet på Dynello's webshop for det pågældende produkt på bestillingsdatoen.
Dynello ApS forbeholder sig ret til at ændre priser, der måtte være forkert angivet på Dynello's webshop. Dynello ApS forbeholder sig ret til at ændre priser, gebyrer og/eller andre omkostninger, der er angivet på Dynello's webshop til enhver tid.
Forsendelsesomkostningerne vil blive beregnet ved kassen baseret på din leveringsadresse. Afhængigt af din adresse og typen af produkter vil prisen være forskellig. Vi bruger flere fragtfirmaer til at sende dine varer afhængig af din adresse, såsom PostNord, GLS, UPS m.m.
Læs mere om forsendelse.
Vi tager imod de betalingskort som er anvist i bunden af webshoppen (sidefoden). Betaling sker via Shopify's krypterede betalingssystem.
3. LEVERING
Alle ordrer afgivet inden kl. 08.00, og hvis ordren accepteres af Dynello ApS, vil vi forsøge at behandle samme arbejdsdag. Alle ordrer afgivet efter kl. 08.00, i weekenden eller på helligdage vil muligvis blive behandlet den næste arbejdsdag. Leveringstiden er 2-10 arbejdsdage afhængigt af din adresse. Alle ordrer sendes via PostNord, GLS, UPS eller en lignende speditør.
Når din ordre er afsendt fra Dynello ApS, får du besked via den e-mailadresse, som du angav under betaling. Afsendelsesmailen sendes enten fra speditøren, f.eks. PostNord, eller fra Dynello ApS og indeholder oplysninger om dit unikke sporings-id. Alle pakker sendes fra Dynello ApS' forretningsadresse.
Levering til PakkeShop
Hvis du ikke er hjemme på leveringstidspunktet, vil pakken blive leveret til den nærmeste pakkeshop (fx GLS ParcelShop eller PostNord samarbejdspartner), som du vil blive informeret om via SMS og/eller e-mail for at arrangere afhentning. Dynello anser ordren for at være leveret, når den er nået frem til den nærmeste pakkeshop. Dynello er ikke forpligtet til at foretage et nyt leveringsforsøg.
Dynello ApS forbeholder sig ret til at udelukke personer fra at købe via Dynello's webshop.
Dynello ApS er ikke forpligtet til at levere varer, der er udsolgt fra lager.
4. SKAT, MOMS OG AFGIFTER
Alle priser angivet på www.dynello.dk er inklusiv 25% dansk moms.
Hvis det er relevant, er det kundens ansvar at betale alle relevante gebyrer, skatter og/eller afgifter i forbindelse med import til andet land end Danmark. Dynello ApS er ikke ansvarlig for eventuelle forsendelsesforsinkelser forårsaget af udestående importafgifter.
Danske erhvervskunder kan også handle på Dynello's webshop og vil modtage en kvittering, som enhver anden, der kan anvendes til deres regnskab.
5. FORSIKRING
Forsendelser afsendes uden forsikring, og Dynello ApS kan ikke holdes ansvarlig for mistede pakker. Vi vil dog gøre vores yderste for at hjælpe med at spore forsvundne pakker.
6. RETUR- OG OMBYGNINGSPOLITIK
Du har ret til at fortryde dit køb. Fortrydelsesretten gælder i 30 dage, og perioden regnes fra den dag, du har modtaget varen.
Hvis den sidste dag for at benytte fortrydelsesretten er en lørdag, søndag, helligdag, grundlovsdag, 24. december eller 31. december, udløber fristen den følgende hverdag.
Fortrydelsesfristen er overholdt, hvis du sender en meddelelse pr. e-mail om, at du ønsker at fortryde dit køb til info@dynello.com, inden fortrydelsesfristen er udløbet.
Produktet skal returneres til Dynello ApS senest 14 dage fra den dato, hvor du har meddelt os, at du ønsker at benytte fortrydelsesretten. Produktet skal returneres i ubrugt stand og i original emballage.
Vi accepterer ikke returnerede varer, hvis de:
- Indeholder ikke orginal emballage
- Indeholder ikke alle orginale varer
- Originalemballagen er blevet alvorligt beskadiget
- Produkterne er blevet brugt og har synlige ridser, slid og brugsspor.
Kontakt os for oplysninger om returnering: info@dynello.com
Køber er ansvarlig for omkostninger/transport af de varer, der skal returneres.
7. GARANTI
Alle varer sælges med garanti i henhold til dine lovbestemte rettigheder, som kun gælder for den oprindelige køber. Alle krav på garanti kræver bevis for køb.
Hvis du oplever problemer med et Dynello-produkt, vil nedenstående oplysninger hjælpe dig med at få det repareret eller udskiftet så hurtigt som muligt.
Hvis dit Dynello-produkt bliver defekt på grund af materialefejl, fabrikationsfejl eller manglende overensstemmelse inden for 24 måneder fra købsdatoen, garanterer Dynello at udskifte defekte dele, reparere produkter, der er udsat for rimelig slitage, eller udskifte sådant produkt for at sikre minimal ulempe for kunden, medmindre:
- Produktet har været udsat for misbrug eller forsømmelse;
- Produktet har fået skader på grund af fremmedlegemer, stoffer, væsker eller ulykker;
- Reparationer er forsøgt udført af andre personer end Dynello ApS.
Følg altid fuldstændigt sikkerheds-, brugs-, drifts- og vedligeholdelsesinstruktioner for ethvert Dynello-produkt.
7.1. BEGRÆNSNINGER I GARANTIEN
Normalt slid, slitage, misbrug, ændring eller adskillelse af produktet er ikke dækket. Denne garanti dækker ikke skader forårsaget af forkert pleje, ulykker, langvarig UV-eksponering eller den naturlige nedbrydning af visse materialer over længere tid.
Dynello er ikke ansvarlig for tilfældige skader eller følgeskader. Forsendelsesomkostninger til Dynello ApS for et defekt produkt er ikke dækket. Køber er ansvarlig for omkostninger/transport af de varer, der skal returneres.
7.2. HVORDAN MAN OPNÅR GARANTISERVICE
Hvis du ønsker at reklamere over et produkt, bedes du kontakte os straks efter du har opdaget fejlen ved at sende billeder og beskrivelse til info@dynello.com
8. VARER MED FEJL
Dynello ApS yder en garantiperiode på 24 måneder for alle varer i henhold til købeloven. Garantien betyder, at du kan reklamere over konstruktionsfejl og mangler ved varen inden for 24 måneder fra varens modtagelse af varen. Garantien gælder derfor ikke ved slitage eller hvis en vare er blevet brugt uhensigtsmæssigt. Hvis du ønsker at reklamere over et produkt, bedes du kontakte os straks efter du har opdaget fejlen ved at sende billeder og beskrivelse til info@dynello.com
9. TVISTER
Alle tvister og alle aftaler og køb i forbindelse med Dynello ApS er underlagt dansk ret og skal afgøres af de danske domstole, medmindre andet er bestemt af ufravigelig lov.
Sidst opdateret 15-11-2022