This section doesn’t currently include any content. Add content to this section using the sidebar.

Image caption appears here

Ofte Stillede Spørgsmål

Forsendelse

+Hvilke forsendelsesmuligheder har I?

Venligst se vores tabel med forsendelsespriser her!

+Hvor lang tid går der før jeg modtager min pakke?

Alle ordrer afgivet inden kl. 12.00 (middag) og hvis ordren accepteres af Dynello, vil de under normale omstændigheder blive behandlet samme arbejdsdag. Alle ordrer afgivet efter kl. 12.00, i weekenden eller på helligdage vil blive behandlet den næste arbejdsdag.

Leveringstiden er 2-10 arbejdsdage afhængig af din adresse.

Produkter, der er udsolgt, vil blive sendt, så snart de er på lager igen.

+Hvor meget koster fraft?

Forsendelsesomkostningerne vil blive beregnet ved kassen baseret på din leveringsadresse. Afhængigt af din adresse og produkttype vil prisen være forskellig. Se vores forsendelsespriser here

+Hvis jeg ikke har modtaget min ordrebekræftelse?

Du har muligvis indtastet din e-mailadresse forkert. Du kan selv rette den online, hvorefter du kan skrive til os på mail@dynello.com og bede os om at sende en ny ordrebekræftelse.
E-mailen kan også sidde fast i dit eget SPAM-filter.

+Hvad med importafgifter for lande uden for EU?

For lande uden for EU, som f.eks. Australien, Norge og UK, kan der forekomme skatter og afgifter ved import. Når det er relevant, er det kundens ansvar at betale alle relevante gebyrer, skatter og/eller afgifter i importlandet. Dynello IVS er ikke ansvarlig for eventuelle forsendelsesforsinkelser forårsaget af udestående importafgifter.

Betaling

+Hvilke betalingsmetoder accepteres?

Vi accepterer Visa, Mastercard og American Express debet- og kreditkort via Shopify Payments samt PayPal. Vi accepterer også bankoverførsel.

+Er priserne inklusive afgifter og moms?

Ja. Alle viste priser er inklusive moms.

Du kan købe produkter i Dynellos online shop både som privat forbruger og som erhvervskunde.

Erhvervskunder (GÆLDER IKKE DANSKE KUNDER) kan købe momsfrit hvis de har et gyldigt momsnummer, der kan verificeres i VIES-databasen. Ethvert forsøg på svindel med et falsk eller ugyldigt momsnummer vil blive indberettet til myndighederne.

For lande uden for EU, såsom Norge, Australien og Storbritannien, kan der forekomme skatter og afgifter ved import. Når det er relevant, er det kundens ansvar at betale alle relevante gebyrer, skatter og/eller afgifter i importlandet. Dynello IVS er ikke ansvarlig for eventuelle forsinkelser i forsendelsen forårsaget af udestående importafgifter.

+Er det sikkert at købe online hos Dynello?

Ja.

Vi bruger Shopify Payments Gateway til vores betalinger. Shopify er PCI-niveau 1-kompatibel til kreditkortbehandling, hvilket betyder, at den overholder de højeste standarder for serversikkerhed. PayPal er en global betalingsudbyder og er også fuldt ud PCI-kompatibel og har det højeste niveau af online sikkerhed.

+Hvis jeg er en erhvervskunde?

Danske erhvervskunder kan købe produkter hos Dynello, som enhver anden dansk kunde. Man vil under alle omstændigheder modtage en faktura.

Du kan købe produkter momsfrit i Dynello's onlinebutik som erhvervskunde (GÆLDER IKKE DANSKE KUNDER), hvis du har et gyldigt momsnummer, der kan verificeres i VIES-databasen. Du vil som erhvervskunde modtage en momsfri faktura til dit bogholderi.

Hvis du er en virksomhed, der ønsker at videresælge produkter, bedes du kontakte Dynello IVS på mail@dynello.com

Ordrer og returnering

+Skal jeg have en konto for at afgive en ordre?

Nej. Men vi opfordrer dig til at oprette en konto for at spore din ordre.
Du skal muligvis have en konto hos PayPal for at bruge PayPal.

+Hvordan kan jeg annullere eller ændre min ordre?

Hvis du ønsker at annullere eller ændre din ordre, bedes du straks kontakte os på mail@dynello.com eller på telefon +45 42 40 17 07

+Hvordan kan jeg spore min ordre?

Når din ordre er afsendt fra Dynello IVS, får du besked via den e-mailadresse, som du angav ved betaling. Sporings-mailen sendes fra speditøren, f.eks. GLS (eller Dynello), og indeholder oplysninger om dit unikke sporingsnummer.

+Skal jeg betale noget for at returnere mine varer?

Ja. Køberen er ansvarlig for omkostningerne/transporten af de varer, der skal returneres.

+Hvordan returnerer jeg en vare?

Læs venligst vejledningen i vores Vilkår og Betingelser

Søg